lördag 21 januari 2012

Party!

Ikväll ska vi på 40-årskalas! Temat är "hot" och alla ska ha nåt rött på sig. Jag har dagen till ära köpt en röd klänning. Den är aningen trång, jag hade ju tänkt att gå ner några kilon med hjälp av Dukandieten, men så fick jag ju magkatarr och fick sluta med det. Blev nog för mycket råa grönsaker och kött för min lilla mage. Hade jag ätit mer kokta grönsaker hade det nog gått bra.
Jag har i alla fall inte gått upp i vikt (tror jag) så jag får nog plats i klänningen. Måste bara ut och köpa ett par nylonstrumpor.

Vi spelar lotto med ett par grannar. Det är grannarna som brukar sköta förnyelsen, men de är bortresta och i morse kom de på att raden gick ut förra veckan. Så den här gången får vi fixa det! kan ju inte hoppa över en helg, tänk om raden skulle gå in!

Ska försöka få med Micke in på en lampaffär också. Vi behöver nya lampor till vardagsrumsfönstren så att vi kan ta bort ljusstaken och stjärnan.

Mina blommor behöver vatten igen! Vad de dricker! Kan ju bero på att Micke envisas med att ha gasolkaminen på. Jag tycker att det är onödigt, såå kallt är det inte ute.

Nä, dax att sätta fart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar