tisdag 24 januari 2012

Kontakt

Idag efter jobbet åkte jag till Rusta för att köpa en kontakt. Det blev en kontakt, tvål, hudkräm och ajax. Kunde ha blivit mer men jag tog ingen kundkorg ;-) De har billigt garn. Kanske åker dit någon dag och shoppar mer.
Har bett Micke ta bort den gamla kontakten till ljusrampen och sätta dit den nya, men han tyckte att jag skulle göra det själv... Har inte gjort något sånt sen jag gick i skolan! Jaja, jag får väl testa. Micke får kolla att jag gjort rätt.
Morgondagen startar tidigt. Ska skjutsa Christine till skolan, hon ska vara där senast kvart i sju. Hon och klassen ska till Stockholm och kolla på Sveriges mästerkock eller vad det heter. Det är bra, för då får jag en tidig start på jobbet. Ska hämta syskonbarnen på skola och dagis i morgon eftermiddag så jag går lite tidigare. Det blir kul det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar