söndag 4 mars 2012

Lat dag!

Dagen började med vasaloppet tillsammans med sambo och svärföräldrar. Skulle egentligen ha planterat om mina pelargoner och de påskliljor jag fick av svärmor men det har blivit soffläge mest hela dagen. Blev lite sent innan det blev sängen i går kväll. Promenad med Frasse har det blivit förstås! 

Husse och Frasse hade lite kvalitetstid tillsammans under vasaloppet

En tur till Grums har det blivit också. Dottern skulle till kompisar där och ville passa på att övningsköra. Hon kör ganska bra men jag tycker det är jobbigt att sitta bredvid, speciellt när vi ska ut på motorvägen. 

I går tog jag en bild på min blommande krokus, lägger upp den idag:


Jag tycker att själva blomman ser lite oäkta ut, men den ÄR äkta, har nog en inställning på kameran som jag inte vet om ;-)
På tal om kamera, var ju på fotokurs i torsdags. Då gick vi igenom de bilderna vi tog förra lördagen och pratade lite om photoshop. Nu på torsdag ska vi ta kvällsbilder med lång och kort slutartid. Kan nog bli häftigt!

Nu är det snart mat, sen blir det ännu mer soffa!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar