tisdag 13 mars 2012

Köriga eftermiddagar!

Igår kväll kom min syster, svåger och systerdotter för att gratulera mig. Systersonen var kvar hos mormor och morfar för han har fått vattenkoppor. När jag kom hem från jobbet drog jag i gång med middagen för oss alla, jag fick god hjälp av min potatisskalande son och dottern som gjorde en del av "smeten" till köttfärslimpan.  Själv gjorde jag svamp och baconsås och hjälpte till med smeten. Till efterrätt blev det födelsedagstårta och kaffe.

Idag var jag med en jobbarkompis till Kristinehamn för att få kompisens travhäst skodd. Det var en upplevelse kan jag säga. Är jäkligt imponerad av att hovslagaren lyckades hålla kvar hoven när hästen krånglade som värst!

Nu har jag slappat en timme i soffan och ska snart inta sängläge!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar