onsdag 2 maj 2012

Sååå var helgen över!

Fast jäklar vad jag fått grejer gjorda!
Hjälpt svågern och svägerskan att flytta och flyttstäda, träna, plantera ut lite växter i växthuset (hoppas det inte är för tidigt, de kan ju frysa!), solat (å det har jag fått hört i dag på jobbet ;-) bränt mig i ansiktet nämligen), kört skräp, spadvänt landet, klippt ner alla rosor till grunden, tvättat och sist men inte minst, slappat!
Skulle ha tagit före och efterbilder på framsidan där jag klippt ner rosorna, vilken skillnad! Rötterna ska grävas upp rabatterna ska göras om.

Nåt vi skulle behöva göra är att klippa gräset, hinner inte i morgon eftersom vi ska hämta dotterns studentklänning. Får se om jag orkar på fredag, annars får jag väl försöka orka med det på lördag efter jobbet. Vi har övertidslördag, inte kul men det ger fina extraslantar i lönekuvertet. Behövligt inför dotterns student...

Nä, nu är det snart dags för sängen!
God natt!

3 kommentarer:

  1. Hej. Jag satt och kollade statistik på min blogg och det var flest läsare som länkat från dig. Det tycker jag var häftigt för du känns alldeles ny för mig. Nu ska jag läsa ikapp lite och uppdatera mig. Det känns på det lilla jag läst att vi har mkt gemensamt:) Växthus och student bla.

    Ha det fint och välkommen tillbaka,

    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hej! Vad kul! Vi får hoppas att det håller i sig :-) Ha det gott!

      Radera