tisdag 8 maj 2012

Klassfotboll

Idag skulle jag ha hämtat sambons borsbarn på dagis och fritids men jag  blev fast på jobbet och fick ringa in mina "stand in", dottern och sonen.
Svågern är på kurs och svägerskan har affärstider och då får jag ställa upp som barnvakt :-)
Skyndade mig hem, lagade mat och skjutsade till klassfotboll. Matchen var bra och det blev 2 - 2. Hem med dem, fick i dem lite kvällsmat, in i duschen och sen i säng och sen Sunesaga. Faktiskt mysigt att få leka småbarnsförälder igen, fast det är skönt att det bara är ibland. Man blir bekväm när de egna barnen blir stora!
På torsdag är det dax igen. Då ska jag både lämna och hämta killarna. Den äldste har fotbollsträning, men dit får sonen skjutsa, jag ska ju vara med på Vårruset!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar