onsdag 1 februari 2012

Som att cykla!



Ikväll har jag och en jobbarkompis varit till Bryngfjorden och åkte slalom. Det är 2 år sedan jag senast stod på ett par slalomskidor, men efter ett par svängar var det som om man aldrig hade haft ett uppehåll! Slalom är min sport!! Det är verkligen en fin slalomanläggning vi har här i Karlstad. Den är för kort men väldigt fint preparerad. Vi åkte i ca 1,5 timmar. Eller åkte och åkte ;-) Vi stod nog i liftkö och åkte lift i 1timme och åkte slalom i 30 min... Det var väldigt mycket ungar där, var typ jag, min kompis och en jäkla massa ungar. Men det var såå härligt! Längtar till Branäs! Ska bli härligt att få åka i en riktigt lång backe.
Kände att jag "längtade hem" till Damshjöden. Damshöjden har inga långa backar men det finns två i alla fall och en ankarlift.
Får ta och åka dit nån helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar