fredag 17 februari 2012

Klippning och kastrering

 Frasse har varit hos frissan idag. Han var lurvig och snön fastnade hur mycket som helst i pälsen. Här kommer några före- och efterbilder:

Det är varmt!
Vad jobbig du är matte, inga mer kort!
Snön svalkar i alla fall1
IIII! Kallt om tassarna! Men snygg är jag!
Vad var det?
Jobbiga matte!


När jag lämnat Frasse hos frissan gick jag in på Djursjukhuset och beställde tid för kastrering. Första tiden de erbjöd var på torsdag, men då har jag ju fotokursen, nästa tid var på fredag och den kunde jag ju inte säga nej till, även om jag tycker att det kom lite snabbt på! Hade velat ha några dagar (veckor) till för att vänja mig vid tanken. Känner mig lite elak, men jag vet ju att det är bäst för honom!

Nä, här ska dammsugas och hängas tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar