söndag 19 februari 2012

Monterat och klart!

Idag har jag monterat mitt planteringsbord. Jag fick det för typ en månad sedan men inte haft lust att sätta ihop det. Hade först tänkt att ha det inne i pannrummet tills det var dags att flytta ut i växthuset, men det är så mycket skräp i pannrummet så jag fick helt enkelt inte plats. Det har varit ganska kallt också och då är det inte läge att ha vidöppna dörrar, som det blir när man bär ut skräp...
Nu i alla fall står det monterat och klart i växthuset! Jag hade lite problem... jag brukar vara bra på att läsa monteringsbeskrivningar, men inte idag... Ett benpar fick jag flytta 3 gånger innan det blev rätt, ett hyllplan hade jag satt som en underkant på baksidan av bordet. Men jag tycker det är kul att skruva ihop saker/möbler så det gjorde inget att det tog lite tid. Tror att det är känslan "kan själv" som jag vill åt ;-) Hyllplanet fick dock 6 skruvhål som det inte skulle haft... Och nu när jag tänker på det, jag tror jag vände den sidan uppåt! Det var ju inte så smart!
Försökte hitta en bild på bordet på Willab Gardens hemsida, men den låg inte kvar där. Tar ett eget och lägger ut senare.

Nu ska jag ut och övningsköra med dottern. Vi tar nog en tur till Elgiganten, där kan vi både köpa ett kameraminne till OCH träna parkering :-) Sen ska jag ta ett träningspass på Sats tror jag.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar