torsdag 23 februari 2012

Första kurstillfället ....

.... har jag haft nu. Det var många termer och inställningar att hålla reda på. Men det var kul! På söndag ska vi träffas utomhus för att testa att ta riktiga bilder. Nu har vi bara testat att ta på datormus eller vit vägg för att se skillnader i inställningar. Fick lite "hemläxa" också. Ska läsa lite i manualen hur man gör vissa inställningar. Men nu kanske jag förstår lite mer när jag läser manualen i alla fall.

Var ut till Granngården och köpte lite frön idag. Ska så en del i helgen tänkte jag. Fick inte tag i allt som jag vill ha så jag får ta en sväng till Blomsterlandet i morgon efter jobbet.

Just ja, det blir ingen kastrering av Frasse i morgon. De ringde från Djursjukhuset i dag och ville byta tid, de har fått in flera akuta operationer. Nu blir det inte förrän 9 mars. Kunde ha fått tid nästa fredag, men den lördagen ska vi äta mat på Golden Star och se på hockeymatch. Inte läge att lämna en nyopererad hund ensam hemma i flera timmar.

Nu ska jag dricka upp mitt te, skumma igenom mina anteckningar från kursen och sen krypa till kojs.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar