fredag 14 september 2012

Inflyttade chili

Nu vågar jag inte ha mina chiliplantor ute i växthuset längre, de har fått flytta in i pannrummet. Kanske inte det mest optimala, men de får i alla fall lite ljus och värme. Ska ta in mitt planteringsbord och ställa under fönstret i pannrummet och ha plantora på. Då kommer de upp en bit och får det lilla ljus de kan få från det lilla fönstret. Måste bara få lite bärhjälp... På söndag em är nog både sonen och dottern hemma ;-)
I morgon ska jag jobba. Inte det roligaste man kan göra på en lördag, men det gör veckorna fram över lite enklare. På söndag ska jag med min jobbarkompis för att hjälpa till när hon ska på premiering med sin tvååriga kallblodstravare. Ska bli intressant! Men ytterligare en tidig morgon... Ingen sovmorgon för mig inte!

Nu ska jag titta färdigt på Doobidoo, sen var det visst Skavlan. Är det där musikprogrammet som var så bra slut? Eighits tror jag det hette. Har för mig att det var på 1:an efter Doobidoo, meeen jag kan ha fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar