torsdag 7 februari 2013

Inte riktigt nöjd!

Gokväll!

Idag har jag lämnat in min första riktiga uppgift på kursen jag går. Jag är inte nöjd med hur den uppgiften blev till slut. Men jag kan bara skylla på mig själv. Jag hade inte läst hela uppgiften ordentligt och då blir det som det blir. Får vara glad om det överhuvud taget blir ett G. Hu. Skulle behöva plugga hela helgen men vet att det inte kommer att bli så. I morgonkväll ska jag och tre kompisar på The Hives på Nöjesfabriken och på lördag ska jag och en kompis kolla melodifestivalen tillsammans med vin och chips... Tror inte att det kommer att bli så mycket pluggande på söndag... Långt i från tillräckligt i alla fall!

Nåt som är kul är att det har grott totalt 30 chiliplantor! Odlingssuget ökar nu, vill ut till förrådet för att hitta kartongen där pärmen med alla fröerna är. Hur jag nu ska hitta den utan att behöva leta igenom HELA förrådet. Får se om jag och pappa kan åka ut och hämta lite kartonger på lördag. För varje kartong jag tar hem (mest kartonger fyllda med böcker;-))ökar ju chansen att jag kommer att hitta frökartongen!

Nä nu drar klockan iväg och jag ska hoppa i säng!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar