lördag 17 november 2012

Slitsam dag!

Idag har min kropp verkligen fått sig en genomkörare! Är orolig för hur den mår i morgon. Jag har kört bort skräp som lövsäckar, grus och gamla plastmöbler. Det där jäkla gruset var värst. Först skyffla in allt i släpet och sen skyffla från släpet till containern på återvinningsstationen. Å jäkligt mycket folk var det och eftersom det var andra gången som jag körde med släp ville jag inte ge mig på att backa. Så därför körde vi så nära containern som möjligt å sen var det bara att bära skyffeln med grus... Två sånna lass blev det, vågade inte ha för mycket vikt i släpet. Vid första lasset hade jag hjälp av sonen, andra omgången fick jag fixa själv. Jäklar så tungt! Vem behöver träningskort på träningslokal? :-)
Nu har jag placerat rumpan i en fåtölj, å här tänker jag förbli tills det är dags att skjutsa sonen med kompisar på fest. Sen blir det TV och när Så mycket bättre är slut tänker jag krypa till kojs! Dottern ringer nog  och vill bli hämtad efter jobbet i natt men söndag morgon betyder sovmorgon !

I morgon ska jag börja packa inför flytten men ska försöka få tid för långpromenad och lite fotografering också! Har kollat igenom de bilder jag tagit nu på slutet å de är inte många! Jag har köpt mig ett stativ som jag har använt en gång.... Fast det är kanske inte så konstigt, har ju inte så mycket tid över för tillfället. Hoppas på mer av den varan från mitten på januari när lägenheten förhoppningsvis är nytapetserad där det är som "viktigast" (sovrum och vardagsrum) och när alla grejer har fått sin plats.

Nu ska Frassemannen få lite "föa"

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar