söndag 1 april 2012

Blåsig gårdag!

Tog en tur i trädgården i går och hade kameran med. Jag satte inga lökar i höstas, så det finns knappt nåt som blommar. Skulle vara krokusarna då, men de är ju överblommade nu.
Men här kommer ett axplock av de bilder jag tog
Lila rhododendron

Röd rhododendron

Tulpaner som det nog inte blir några knopp i. Lökarna är vääääldigt gamla!

Frasse njuter i solen

"bladknopp" från  syren

Nån som varit och ätit på tylpanerna....

Påskliljor som jag fått från svärmor

Sambon gör husvagnen vårfin

Mina jordgubbsplantor, är jätteglad för att de överlevt vintern.

Behöver klippa äppelträdet, men jag kan inte själv.

Det finns liv i smultronkrukan också!

Frasse längtar till semestern

Detaljbild på stammen till ett äppelträden. Tycker det liknar ansiktet på en panda, vad tycker ni?
Ska snart iväg och ta ett träningspass sen ska vi och gratta min syster om fyllde år igår.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar