måndag 27 augusti 2012

Färre och färre

Färre och färre inlägg har det blivit för mig... Kan väl bero på att jag har annat som tar tid och ork!
Det går väääldigt sakta med husförsäljningen, blir en ny visning i september för att locka lite fler spekulanter. Jag har bestämt mig för att jag inte ska buda på någon lägenhet förrän huset är sålt. Dumt att få dubbelhyra om man inte måste, å det måste inte jag. Mamma och pappa blir, kanske inte överlyckliga, men i alla fall lite glada ifall vi flyttar hem till dem en period.

Jag har sett en lägenhet med den planlösningen jag vill ha och den är till överkomligt pris. Ska på visning i morgon. Men som sagt, ska inte buda något. Räknar kallt med att det kommer fler lägenheter i samma område och med samma planlösning.

Här om dagen fick jag en avisering om att jag hade paket att hämta ut. För en dryg vecka sedan postade jag ett erbjudande från Bonnier. Man fick två böcker för 19.90 styck + frakt. Å var man snabb med att skicka in erbjudandet fick man en kabinresväska också. Å jag var snabb :-)
Vad snett jag tog bilden :-)
 Den ena boken jag valde, Digital fotografi, har jag velat ha sedan jag gick fotokursen i våras. Den var väldigt bra. Förklarade på ett enkelt sätt hur man ska ta bilderna, vilka inställningar man ska ha.

Läste boken i lördagskväll och i söndags testade jag att ta bilder med några av tipsen i boken. Tycker det blev bra bilder av mina syrenhortensior men jag behöver öva så mina bilder blir ännu bättre!







Mu är det dax för sängen!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar