lördag 1 december 2012

Härliga helg!

Härligt med helg! 
Idag har vi kört bort de möbler som inte ska med till lägenheten. Sånt som var trasigt slängdes annat finns nu hos solareturen. 
Under eftermiddagen jobbade jag några timmar. Vi fick en uppgradering av ett dataprogram som skulle verifieras innan vi kör "skarpt" på måndag. Allt gick bra förutom att vi inte fick börja jobba förrän 1,5 timme efter utsatt tid. Drygt att sitta på jobbet en lördagseftermiddag och inte kunna göra nåt annat än att surfa och städa bland papper. Men nu är det gjort och hoppas att det fungerar även på måndag :-)

Har förstått att jag inte har ngt kvar av mitt "fotominne" på bloggen. Tydligen ska man förminska sina bilder innan man lägger upp dem, så det får jag lära mig hur man gör... Det blir väl kvällens jobb :-)

Trevlig kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar